Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 13:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 najlepšia je ta baterka to fakt nemusí ani dobíjať
Datum: 10. prosince 2011 13:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 no to je teda strojovna
Datum: 10. prosince 2011 1:27
Jméno: da23cz
IP: uživatel10444
Datum: 09. prosince 2011 15:54
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci ... v čim je dobry nebo špatny rotačni šoupátko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 22:37
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 no ja budu hledat nekde aš to najdu . jinak dik za rady ..
Datum: 10. prosince 2011 22:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ještě bych dodal že mám teda seriovku bez úprav.Na jaře bych chtěl vyzkoušet sníženou hlavu pak se uvidí...
Datum: 10. prosince 2011 13:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Vše co dole popsal standa je opravdu velmi dobré provést snad bych ještě dodal dobře nafoukaný kola  Já toto všechno provedl už před asi rokem a nyní zajel motor a mustang mi ted opravdu letí těch 72km/h+-.Každopádně bych zase naházel všechny tachometry do jednoho pytle a psal že přeměřujou-vyjma teda těch klasickejch kulatejch co jsou na fochu.Já mám na mustangu ten z Jawy 90ky a ten měří přesně a mám to už několikrát zkontrolovaný..
Datum: 10. prosince 2011 13:21
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
Datum: 10. prosince 2011 10:57
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 na stránkách vape jsem ho už nenašel.. je tam odkaz na nějaký jiný obchod s díly na moto, kde ho asi ještě mají na skladě.
Datum: 10. prosince 2011 10:50
 coo? uz nevyrábajú vape pro pionýra?
Datum: 10. prosince 2011 10:38
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 řekl bych že vape to už nevyrábí... zde na krámku je cena dobrá, nové asi levněji nekoupíš a starší se občas objeví nějde na inzerci, to si musíš pohlídat sám ...
Datum: 10. prosince 2011 10:32
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a kde se to dá koupit nebo sehnad naky za dobry penize ? jak sem se tady dival na fichtlkramku tak 3200,- sem mne zdá trošku moc tak jestli nekdo neprodava nebo nevi kde koupit ??
Datum: 10. prosince 2011 10:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vape není nic víc než dobře nastavený zapalování.. s vyššíma otáčkama moc nepočítej, ty ti zapalování neudělá. výhoda je ve spolehlivosti, nic víc
Datum: 10. prosince 2011 9:53
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a stim vape ten motor má větši otačky nepo lip startuje ? chtel by sem o tom neco vic vědet kdyš by sem to tam kupoval
Datum: 10. prosince 2011 9:46
Jméno: standa
IP: uživatel12887
 Prodaná číza ti opravdu tak pokreje náklady na GO a mooožná Vape
Datum: 10. prosince 2011 6:42
 neřeknu ti co to bo to nevím  je to symetrický sání...vím jak to vypadá ale nějak víc jsem se o to nezaobíral....symetrický rozvod sání má sériovka prostě saješ válcem bez klapek či šoupěte... Vape je zapalování  pro začátek ladění je to luxus protože ti odpadne starost o to zapalování...nicméně už jsem četl o lepší zapalováních ale ty jsou už vyloženě závodní...
Datum: 10. prosince 2011 6:27
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 co je to ten symetrák....a to vape je dobry v čim ?
Datum: 09. prosince 2011 21:42
 začínej u symetráku.... většina lidí ho používá a výsledky se dostavují  prodaná ČZ ti vystačí na pořádnou GO a možná na Vape....
Datum: 09. prosince 2011 21:14
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jo dik ja chcu predelavat celiho fichtla na silničniho a jenom jestli je to lepši neš normalni sani .... a o peniz mam docela dost sem prodal moju čz a všechny penize chcu vrazit do fichtla .. .....a omlouvam se za nake chyby
Datum: 09. prosince 2011 19:33
 ještě malinko doplním standu  všechno to co napsal a je to pravda-ty brzdy ber vážně protože někde vystřelit do polí je nepříjemný... jinak nechci tě strašit ale taky to něco stojí.....
Datum: 09. prosince 2011 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 nějak mi to nedalo,malej dodatek: Rotační šoupátko jako takové není žádný maxibrutální tjůnink co ti přidá 5 koní,je to jen způsob rozvodu sání,stejně jako třeba klapka(ale ta neni řízená ničím)....rotační šoupátko si mohl vidět na stejskyho webu....nevím jestli si četl mezi řádky a pochopil jeho podstatu....ale on ho tam nemá protože ho to zrovna napadlo,ale protože potřeboval řízené sání do kliky.....jaksi mu na válci už nezbyl prostor na sací kanál....tím se chci vrátit zpět k jádru věci....ty máš natolik upravený válec,že už ti v něm nezbylo místo na sací kanál? A nebo tvůj motor potřebuje natolik velké časování sacího kanálu,že je to na symetrickém rozvodu nemožné ? Jinak pokud chceš teprve začít směrem úprav Pio,tak mám jednu hodně důležitou radu- důkladnou GO motoru,včetně přesného složení motoru,dodžet házení hřídelí kliky do tolerance nějakých pár setin milimetru,perfektně vymezená axiální vůle na předloze,perfektní primár(tím nemyslím jen to ozubené s řetězem ale i stav spojkového koše,vůle lamel aj.),lepší gufera,lepší ložiska s C3,novou řetězovku + GO podvozku,především tlumiče a brzdy-neméně důležitý je stav kol a jejich středů-resp.ložisek+fíbrů.....až přes tohle všechno přelezeš,seriovka ti pojede reálných(ne tachometrových a nebo vymyšlených) 70km/h....nebudeš to chápat....pak už je jen malej krůček...a každej malej krůček vpřed přidá nečekaně "moc"....pak už se muže začít střílet ostrejma...hlavu,válec,zapalování.....a už si zase jinde....ale jsi jinde i co se týče nabraných zkušeností....měl to bejt jen takovej stručnej úvod...ale ja to prostě neumim napsat stroze....
Datum: 09. prosince 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 špatný - výroba ,dobrý - přesný nesymetrický rozvod sání
Datum: 09. prosince 2011 15:01
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Draci prosím nevíte o nekom kdo děla 4rychlosti na pionyra?děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 14:55
Jméno: David
IP: uživatel16770
 Zdravím, 4Q převodovku do originál karterů mám vyrobenou. Šířka orig. koleček, uložená komolet v jehlách. Řadící auutomat, na původní spojku. Teď dodělávám 4 lamelovou spojku bez primárního řetězu.
Datum: 03. února 2014 14:55
Jméno: Joski
IP: uživatel7860
 Zdravím.Pre Standa (12880).Ak si cez papier a počítač skús si hodiť na papier pilový diagram tohoto:tuningová hriadeľ 17/21 zubov,kolá na 2 a 3 Q počty zubov 18/20 a 20/18.Skoro ideálne na rýchlostný pio.A z dostupných dielov.Na cros a enduro je to už horšie,tam vychádzaj z pôvodnej prevodovky(čo sa počtu zubov týka) akurát na 2 a 3Q nahod 18/20 a 17/21.Fitomoto.
Datum: 04. ledna 2012 20:54
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 http://kedar01.rajce.idnes.cz/nastenka
Datum: 11. prosince 2011 1:59
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 možna by sem si na to troufl mně svařečku na hlinik
Datum: 10. prosince 2011 23:01
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 10. prosince 2011 22:57
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 tak jako převodove kolečka by možna šlo udělat ale horši by bylo z mechanizmem
Datum: 09. prosince 2011 22:57
 takže s tou úpravou za 1000Kč to byl asi podvod.... škoda
Datum: 09. prosince 2011 20:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Stando ty teda taky zkoušíš udělat funkční 4 kvalt do origo karterů?? a v jaký si fázi??
Datum: 09. prosince 2011 20:05
 môj vývoj stojí... nemám na to dielenské vybavenie a nezvládnem výkresy ozubených kol. teoreticky to už funguje.. ale ako základ by som potreboval upravené original kolečká na skúšky aby som doladil riadiací mechanizmus a vidlicku
Datum: 09. prosince 2011 19:47
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 a tak na tom soustruhu nešlo by ty převodove kolečka nejak udělat ?
Datum: 09. prosince 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 jen se nesměj.....zima je dlouhá a na origo kolech je stále dost masa  ne dělam si prdel....to už by fakt nebylo kam dát....rozhodně ne na origo hřídelích....už ten 4Q je peklo....tam kdyby se nespřeázeli kolečka opačným smyslem,tak po jedničce řadíš trojku a po trojce dvojku
Datum: 09. prosince 2011 15:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To sem zas něco napsal  Já vím dá se tam vevařit ledacos ale udělat 5 kvalt na stávající hřideli je asi nereálný
Datum: 09. prosince 2011 0:07
 soustruh? pockej.. mmmm. ne!
Datum: 08. prosince 2011 20:49
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 ja mam doma soustruh .Pujde to nejak udělat na 5 kvalt?
Datum: 08. prosince 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 a jeden s tim jezdí u Jičína......ono když s najdeš typ motoru který má převodovku cca stejně širokou jako fichtl(třeba Honda 80 MTX) tak se tam dá vevařit defakto cokoliv....jen to domyslet.....ale už to prostě neni to ono,jako když se honí čtvrtej kvalt na origo hřídele....
Datum: 08. prosince 2011 20:10
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Pánové, existuje i 6-kvalt. Má to jeden pán z Dačic. Kartery jsou sice upravené, ale zvenku to vypadá nadmíru decentně. A ta jízda... Naprosto dokonale odstupnovaná a plynulá jízda.
Datum: 08. prosince 2011 19:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 5 kvalt do origo karterů teda nevím úplně do origo karterů se asi 5 kvalt nevejde to by museli bejt kolečka hodně slabý, mít doma aspoň soustruh a frezu tak bych se do toho taky pustil.
Datum: 08. prosince 2011 19:37
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Taky sem slyšel ze existuje 5 kvalt do origo kartru!
Datum: 08. prosince 2011 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 shrek: Pilovej diagram máš takovej,jakej si uděláš  Neboli když tam dáš origo 4kvalt z jawy tak máš rychlej 3Q do fichtla s jedničkou  Jinak mam spočítanej pilák na 4Q z origo hřídelí do origo bloků,jedná se tam jen o výrobu vidličky a 1 páru koleček na trojku/dvojku a "lehkou" úpravu několika stávajících koleček a malinko poupravit automat.... dost toho na tom má rozdělanýho Jenco.....já sem spíš přes ten papír a počítač  .....je to ten "návod" z webu "fitomoto"....bratři na slovensku už se do toho docela opřeli.....čekam jak dopadne Jenco a pak do toho asi taky skočim....jestli teda tenhle borec náhodou nekecá a fakt nemá tuhle 4Q převodovku za litra hotovou....
Datum: 08. prosince 2011 17:40
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 jn.. ten kontakt by se hodil.. a musel by se ten motor nějak upravit..? nebo jen kuchnout hodit novou vidličku apod..? nebo se to musí ještě nějak upravit..?
Datum: 08. prosince 2011 15:51
 jo to je  má lepší pilovej diagram ten 4Q nebo rychlej 3Q? když pomineme 1. RS... samozřejmě myslím spíše terén
Datum: 08. prosince 2011 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 myslim že 25 jsou komplet obrobený včetně převodovky....to je jedno.....je to ranec....ale zase už je to fakt MOTOR
Datum: 08. prosince 2011 13:23
 určitě bych měl zájem na 100% hoď sem mail
Datum: 08. prosince 2011 12:46
 něco mi říká že ty nový odlitky stojí 25 tisíc ale na stopéro to nevím... Jiří: kontakt by se hodil
Datum: 08. prosince 2011 12:12
 Beru klidně 10 kusů,doufám že je to komplet s řadícím automatem,vidličkou a vyřešeným pilovým diagramem(z origo koleček nejde postavit použitelná trojka!). Pokud to není jen žert,ozvi se mi na mail.....delší dobu už to řeším....a nejen já....
Datum: 08. prosince 2011 11:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jiří: dej sem kontakt... beru 5 kusů.
Datum: 08. prosince 2011 11:18
Jméno: Jiří
IP: uživatel12881
 Ahooj mám dilnu a dělám Jawi a tohle bych ti udělal za 1000Kč  baví mě dělat fichtli
Datum: 08. prosince 2011 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 Nooo někdo to dělá...myslim že odlitky karterů stojej 15000,- a pasuje do toho 4Q z Jawy/čz .....investice cca 20000,-
Datum: 08. prosince 2011 11:03
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravím. Stavím krosku z fechtla a potřeboval bych radu, jestli dat jednokroužkový nebo dvoukroužkový píst. Který je lepší? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel12869
 Na upravený motor/válec použít jednokroužkový,na seriovku dvoukroužkový
Datum: 06. prosince 2011 19:54
Jméno: jirka
IP: uživatel12867
 chlapi jakou barvou nejlepe nastrikat kostru z mustanga? budu piskovat a pak strikat.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 jestli jezdíš hlavně po silnici tak jo,snížíš tím i spotřebu paliva....
Datum: 08. prosince 2011 17:43
Jméno: Jastin
IP: uživatel12793
 Díky moc, už delší dobu hledám nějaký silniční pláště na mustafa. Ale pořád přemejšlím jestli se to vůbec vyplatí.
Datum: 08. prosince 2011 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 ContiGO 2,75 x 16 .......ale je to spíš na mopedy,nemá to vysokej rychlostní index...jen mi přijde že dost rychle mizej......jsou dost měkký....no na silnici....určitě ne do lesa
Datum: 08. prosince 2011 11:05
 Stando, co je to za pláště jak máš na fotkách na motorkářích?
Datum: 07. prosince 2011 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel12871
Datum: 07. prosince 2011 6:43
Jméno: Prasiq
IP: uživatel12485
 Ťukance jsou pouze na horní hraně plechu, tam bych si s kytem neporadil... jinak tam nejsou. To se ti zdá. Maska líp zrepasovat nešla. Byla zle naražená... A pomeranč sem po zaschnutí vzal rozlešťovačkou a je po něm veta... Nejednalo se o renovaci. Na to bych neměl love! Myslím, že na práci ,,amatérského renovátora,, to jde!
Datum: 06. prosince 2011 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Prasiq: tak ten zadní nulapětkovej plech moc kitovanej nevypadá, vždyť to máš samej ťukanec a ještě k tomu pomeranč,,, když už do toho cpát prachy (jakože ten akryl něco stojí, i plnič), tak by to taky chtělo, aby to nějak vypadalo
Datum: 06. prosince 2011 20:22
Jméno: Prasiq
IP: uživatel12485
 Kostru bych vzal nějakým antikorem. Je to přece mustang, všecko nahý....
Datum: 06. prosince 2011 19:36
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 zelená
Datum: 06. prosince 2011 19:21
Jméno: Prasiq
IP: uživatel12485
Datum: 06. prosince 2011 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 plnič bych na to snad ani nedával, nejen, že na kostře mi příjde zbytečnej, ale z fabriky tam taky nic takovýho nebyo,,, leda, že by byla "nažraná" korozí,,, jinak bych to stříknul klasicky základem a pak podle účelu nějakym finišem,,, to záleží na tobě, jestli to má bejt leštěnka, tak co píše kolečko, jestli detailní renovace, pak se původní barvě nejvíce podobá klasická syntetika, do které lze údajně přimíchat tužidlo do akrilátu (ale zkušenost s tim zatim nemam!) ,,,, sám se teď rozhoduju, co dát na 555, bojim se totiž, že ta syntetika nebude stálá
Datum: 06. prosince 2011 17:34
 Já bych to fouknul plničem a přes to dvousložkovej akryl nebo polyuretan. Tim nic nezkazíš.
Datum: 06. prosince 2011 16:54
Jméno: mawaj
IP: uživatel12865
 zdravím hraju si s motorem z babety chci tam dát klapky na sání nevíte náhodou které jsou nejvhodnější .díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 22:58
 prorože na sériovém motoru je klapka k ničemu
Datum: 05. prosince 2011 22:58
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 Každá co najdeš je nejvhodnější. 210 má válec s málo materiálem kolem sacího a výfukovýho kanálů, takže to vložení klapky dost omezuje. Válec 207 je na tom líp, po odříznutí horního žebra, ale zase má slabší stěnu na bokách válce. Nejvíc tě bude omezovat spodní hrana válce, protože je dobrý zachovat alespoň 5mm dosedací plochu na domeček a taky držák motoru docela překáží. Takže záleží jen na tobě jakou klapku použíješ a jak vymyslíš umístění klapky. Pro instiraci http://www.twostroke.tode.cz/evo3/15.jpg
Datum: 05. prosince 2011 22:49
Jméno: mawaj
IP: uživatel12865
 jen se ptám nemám s tím zkušenost chtěl bych to zkusit k čemu třetí kanál
Datum: 05. prosince 2011 21:37
 žádná... máš snad 3 kanal, nebo take casovani ze neni mozne pouzit rozvod pistem?
Datum: 05. prosince 2011 21:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Zdarec, Poraďte prosím všechny vychytávky na tuning fichtla co znáte Díky !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 15:39
Datum: 06. prosince 2011 15:39
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 stejne musis zacit od zakladu GO motoru a lechci upravy zápalko vyfuk a naucit se to dobre odladit abi to jelo pom az se dostanus na perfektne odladenej seriovej valec tak potom skouset ruzni upravy kdiz si kopis rovnou upravenej valec tak to nemas sanci odladit
Datum: 06. prosince 2011 15:00
 Tak to je pak tvuj boj. Chceš nějakej tuning ale pak si to rozmyslíš..Ale určitě je lepší mít blatník a než aby to jezdilo jak má...
Datum: 05. prosince 2011 21:26
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Už sem do úpravy válce chtěl jít, ale nakonec sem si to rozmyslel
Datum: 05. prosince 2011 21:16
 Spíš si měl investovat do motoru než do blatníku a laku... Udělej GO motoru a nech si třeba od Standy upravit válec, slyším na něj jenom chválu, taky si od něj chci nechat udělat válec.
Datum: 05. prosince 2011 21:02
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jo takhle, lak, šrouby... ještě si to vytuninguj nálepkou NoFear a Monster
Datum: 05. prosince 2011 21:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Já sem si přes zimu dělal generálku fichtla lak, výměna šroubů atd. a dával sem si jenom 11z řetězový kolečko do tahu, přední plastovej blatník abych to trošičku odlehčil, ale do motoru sem moc nešahal ...
Datum: 05. prosince 2011 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 Zgenerálkuj motor a podvozek,to je základ,pak se dá začít motorem: Bezkontaktní zapalování(VAPE) ,upravený válec,snížená hlava,rezonanční výfuk,lepší(větší) karburátor,vhodně vyrobené sací koleno,vhodné sání, rýchlou 3Q převodovku.....a pak se z toho zblázníš,protože s nulovejma zkušenostma to prostě neodladíš
Datum: 05. prosince 2011 20:35
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 No, poradíme, ale nezvládneš ani jednu. (Stačí se zamyslet a na něco bys přišel i sám...). Tak pro tebe je základem prvně fincka seštelovat. Jinak co považuju za tuning: Výbrus 41:00, snížená hlava, klapkové sání ke klice, čtyřkanál, stočená klikovka na 85mm + podkova ke klice, karburace Bing se sytičem, čtyřkvalt převodovka, CDI zápalko... lítám na tom i 100 km/h. Ty bud rád, že jedeš a nevymejšlej
Datum: 05. prosince 2011 20:30
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 18:37
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 tak to nevím co myslíš.. :/  možná jsem to u viděl...
Datum: 08. prosince 2011 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 je vidět,kdo tu matici primárního kolečka už viděl....hlavně že sou tu stabilně všichni chytří až na střechu.....dá se to vyřešit,ale teď zrovna nevim jak tě navést....jsou matice bez šestihranýho osazení na klíč,ale je kruhová a má v sobě několik zářezů (nevim jak se tomu technicky říká)....a utahuje se to klíčem jako třeba šrouby pružin kluzáků....nebo středy řidítek u bicyklu...rozumíš mě(napovězte)....zoubek klíče se strčí do drážky matice a utahuje se to po obvodu......tahle matice se dá celkem běžně sehnat ....chce se to pídit......skusil bych obyč železářství....jen zjistit závit a stoupání
Datum: 08. prosince 2011 17:51
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
Datum: 06. prosince 2011 21:36
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 nj.. jenže to je matka na primárko a né na sekundáro.. nebo to taky pasuje..??  D když je tam 20mm závit a to je 1.5..
Datum: 06. prosince 2011 21:35
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/matice_prim_kola_m12x1_5222.html a trošku opilovat....
Datum: 06. prosince 2011 14:47
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 jj .. díky..
Datum: 06. prosince 2011 6:41
 prave ze ne,,nikdo mi to nechce udelat,,vem starou a plnikem sjed strany ,,pak utahujes orechem od goly,,je to ok,,
Datum: 05. prosince 2011 21:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Čau, potřeboval bych poradit jak zařídit aby fichtl více táhnul do kopců atd. dík za odpovědi !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 19:29
 pokud ho mas v ok stavu,melo by to jet..Ja dal 11z sekundarko na mustanga a sel mi celkem na prdel,po vymene pistnich krouzku..
Datum: 06. prosince 2011 19:29
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 řetězový už menší mam
Datum: 05. prosince 2011 19:57
Jméno: manik
IP: uživatel5754
 dej si sekundaro 11.zub.
Datum: 05. prosince 2011 8:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nafoukat kola,zhubnout,zgenerálkovat motor,namazat řetěz,vyměnit ložiska v kolech,menší sekundární kolečko
Datum: 04. prosince 2011 21:52
 skus menší řetězový kolečko
Datum: 04. prosince 2011 21:47
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 12:52
 Za prvé...nevím jestli je to tvůj web a nebo si nějaký sklaní fanoušek,ale určitě není vhodné zvyšovat návštěvnost Tvého/vašeho/jeho webu tím,že budeš ob den cpát odkaz sem na pokec.....ke karburátoru.....hezké,ale na nic......co s kolenem o nějakym průměru 14-15mm když máš karbec o průměru 17mm ?? Trochu logiky do toho.....když mam karbec 17mm tak koleno aspoň 18mm vntřní.....jinak když se dostaneš do fáze,že to budeš umět seřídit,tak zjistíš,že ono to je asi nejlepší bez kolena  Kdybys chtěl něco probrat,ozvi se na mail....tak nějak vidím,jakým směrem se ubíráš,vypadá to že věci děláš poctivě,ale vypadá to,že to děláš špatně....
Datum: 05. prosince 2011 12:52
 pěknej je ale funkčnost??
Datum: 04. prosince 2011 21:05
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 nátrubek je hezkej, ale vzhledem k použitému kolínku sání úplně na nic.
Datum: 04. prosince 2011 20:42
Jméno: df
IP: uživatel12547
 draci ,jakým vrtakem mužu odvrtat díry na klikovce ja 20. A jakym nařadím muýu upilovat obvod kliky? děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:01
Jméno: df
IP: uživatel12547
 chtel bych odlehčit kliku protoze mam jednokoružkovej píst a a čím lechči klika tím více do otáček jde motor,,samozrejmne ze zivotnost usn eni jako u originalu.
Datum: 07. prosince 2011 22:01
 www.jawa50vixteam.wbs.cz upravuje kliky do závodních motorů,cena solidní,jednání super.......ovšem pověz nám,proč chceš odlehčovat kliku? Význam,efekt? Už jsi na tak vysokym levelu úprav motoru,že tě brzdí seriová klika? Podle stylu dotazu mi přijde,že nemáš ani šajn o tom,co řešíš.....jestli chceš oživit pio,jsou jiné cesty....první je GO motoru a podvozku,pak se dá upravit válec....udělat výfuk,jinej karbec,rychlej 3Q,Vape.....možností je hodně.....ovšem ze začátku to chce vzít za tu správnou stranu....kdybys chtěl,ozvi se....
Datum: 05. prosince 2011 12:56
 je ti jasny,ze jak do toho jednou vrtnes,kompletne si rozhazis vyvazeni kliky?
Datum: 04. prosince 2011 21:24
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Stačí si přečíst dotaz a hned je jasný, že nemáš absolutně představu, co to vlastně chceš... Do ničeho podobnýho se nepouštěj a bud rád, že vůbec jedeš!
Datum: 04. prosince 2011 13:40
 tak ruční vrtačkou se do toho asi nedostaneš. díry nechávám vyjiskřovat, nebo vrtám speciálníma nástrojema na tvrdý materiály. obvody brousim na hrotový brusce.
Datum: 04. prosince 2011 12:05
 upilovat?  .. klika se nepiluje ale stáčí na soustuhu pomocí keramickoho nože.... a to nestočené kliky díru vrtákem neuděláš, protože je cementovaná.. až po stočení se dá navrtat
Datum: 04. prosince 2011 11:58
Jméno: ondra
IP: uživatel12856
 CHROM! Renovuji Čezetu a mám problém sehnat firmu, která je schopná udělat slušnej a nepředraženej chrom. Dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 časem budu řešit podobný peklíčko.....ochromování předělanýho doutniku s jinejma vnitřnostma a širšího kolena.....no aby to mělo styl...taky by mi zajímalo,co to vyjde......
Datum: 05. prosince 2011 12:58
Jméno: ondra
IP: uživatel12856
 Dík za info! A jedná se o ČZ 125 B
Datum: 04. prosince 2011 20:17
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 chromynaveterany.cz doporučuji,nechaval jsem si tam dělat hromadu dílů na stadika a max spokojenost a ceny tak moc pěkný
Datum: 04. prosince 2011 16:18
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 noo nevím ještě jsem tam nechromoval ale jako vím že se to tam chromuje ale ceny fakt nevím
Datum: 04. prosince 2011 13:59
 vladan 05> nevíš aspoň orientační ceny...? do kopru to mám okolo 20km, takže dovoz v pohodě, jenom ať to tam nedovezu a nebudu se stačit divit co za to chcou
Datum: 04. prosince 2011 13:29
 Můžu vědět o jakou zetku se jedná?
Datum: 04. prosince 2011 12:10
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 TATRA.. v Kopřivnické TATŘE tam chromujou jakékoliv díly..
Datum: 04. prosince 2011 11:48
Jméno: jan
IP: uživatel12855
 Zdarte potřeboval bych vědět jak zvednout aspoň o trochu víkon fechtla zatím sem nechál udelat nový výbrus a píst.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 11:49
 škoda že už to máš vybroušený,mohli sme tam něco přidat.......jinak perfektní stav motoru a motorky je základ!!
Datum: 04. prosince 2011 11:49
 nejlepší je mit generálku motoru zajet to vše dobře seštelovany tak dost nahuštěny kola a třeba i novy ložiska do kol ap ka třeba nákou tu upravu třeba od standy atd
Datum: 04. prosince 2011 11:22
Datum: 04. prosince 2011 10:41
Jméno: Tom
IP: uživatel12266
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 16:19
Datum: 04. prosince 2011 16:19
Jméno: ten.co.se.pta
IP: uživatel12852
 Ahoj, co si mám představit pod pojmem "dvoukanál"?Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:57
 Standa to písal naschval tak... proste napísal to čo chcú mladý počuť....
Datum: 07. prosince 2011 21:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 řekl bych, že standa to ví....
Datum: 07. prosince 2011 21:40
Jméno: hersii
IP: uživatel9959
 Stando: tím že má někdo 5K neznamená že je to brutal level!! kolikrát má ten 3K o dost lepší pruběh než 4K ..
Datum: 07. prosince 2011 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 dva kanály-2K-dvoukanál(takovej Basic level),tři kanály - 3K - tříkanál(vyšší level) , čtyři kanály - 4K - čtyřkanál (ještě vyšší level) ,5 kanálů - 5K - pětikanál(brutál level) .....
Datum: 05. prosince 2011 13:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Počet přepouštěcích kanálů...
Datum: 03. prosince 2011 20:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nic světobornýho... je to klasickej válec, jen se tohle slovo používá, když si s těma kanálama někdo trošku pohraje.. například zvětší, rozšíří atp.
Datum: 03. prosince 2011 20:06
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čaute. Chtěl bych si koupit drapák. Mám v plánu Mitas C-10 90/100 R16. Chtěl bych se zeptat jestli se to vleze do pio ráfku a jestli to nedrhne bočníma "špuntama" o řetěz. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 10:16
 Taky sem si koupil plášť mitas na fechtla a su sním velice spokojený.
Datum: 04. prosince 2011 10:16
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky za tip. Právě že mám trochu upravenej podvozek (jinačí přední vidlice, jiné pérování, výztuhy... atd.) A u motoru šla vložka z válce asi před týdnem. Uvidím co z toho udělám. Díky
Datum: 03. prosince 2011 21:13
 ano kup si E-06...nejelpší co můžeš udělat pokud nemáš upravenej motor a podvozek
Datum: 03. prosince 2011 20:53
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Datum: 03. prosince 2011 20:11
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Jaj, toho jsem se bál. No nic, poohlédnu se asi po jinačí pneušce. Díky
Datum: 03. prosince 2011 19:21
 vleze se tam a dře o řetěz...musíš to ořezat
Datum: 03. prosince 2011 19:09
Jméno: lol
IP: uživatel11975
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:17
Jméno: lol
IP: uživatel11975
 ok diky ,jeste pockam jestli se nekdo ozve  se zkusenostma
Datum: 03. prosince 2011 18:17
 Sice ju nemám, budu jí objednávat nějak po vánocích,,,, ale co sem tu slyšel, tak je to dobrá klika, která něco vydrží....
Datum: 03. prosince 2011 17:37
 zdarec, chci si dát na fika přední tlumiče ze simsona, ale nevím, kde sehnat ten materiál 11600, abych si udělal tu redukci misek. dál nevím, jak tam bude pasovat přední kolo a hlavně záchyt na brzdu. díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:21
 já je tam dávám momentálně taky... takže pokud budeš chtít poradit napiš mi na mail..
Datum: 03. prosince 2011 18:21
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 tady to máš vyřešený
http://aukro.cz/vidlice-simson-pro-jawa-50-i1966686892.html
Datum: 03. prosince 2011 17:51
Jméno: vladan05
IP: uživatel9087
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:38
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 já mám mezi 05 mezeru a ty ne ..  já jsem od ostravy..
Datum: 06. prosince 2011 21:38
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 od Brna ? přesne v Brně .. bydlim od tama vetši kosek
Datum: 06. prosince 2011 21:25
Jméno: vladan05
IP: uživatel9087
 fajn ja jsem od brna
Datum: 06. prosince 2011 18:58
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 joo kdo se pode mě podepsal.:?  no názdár ty muj jmenovče..  D
Datum: 03. prosince 2011 14:38
 ahoj vácjave
Datum: 03. prosince 2011 13:53
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 03. prosince 2011 13:36
Datum: 03. prosince 2011 10:41
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Tě péro
Datum: 03. prosince 2011 10:40
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Zdar
Datum: 03. prosince 2011 9:17
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 Nevim jak to myslíš,ale aby tenhle výfuk měl význam,tak se dává širší a kratší koleno než je origo.....
Datum: 02. prosince 2011 23:34
 standa-jak je to tam s tim kolenem? tam je slabsi nebo silnejsi u hikonu?
Datum: 02. prosince 2011 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 Vím že jsi mi už psal ohledně válce. Kup si jakýkoliv Hikone vedený spodem,nějaký ten "plánek" na úpravu ti zpracuju.....je potřeba ho osadit vhodným kolenem....jinak nemá význam ho kupovat...
Datum: 02. prosince 2011 23:07
 zalezi jak upravenyho..hodit tam posledni vybrus neni uprava...  pokud mas precasovanej valec,alespon zvetsenej difuzer a pretriskovanej karbec,asi by to melo cenu pocitat si vyfuk..ale na seriovym fichtlu jsem moc velky rozdil nepoznal s jinym vyfukem,uz vubec ne neodladenym
Datum: 02. prosince 2011 21:17
 Vyfuk u 2T motoru je hrozne dulezitej,motor potrebuje mit nejakej "zpetnej" tlak kvuli plneni valce,tim ze se vykucha vyfuk nebo se tam da lauf jak okapova roura,si nicim nepomuzes.radsi si najdi na netu navod,jak zkonstruovat vyfuk primo na pionyra,myslim ze je to i na http://www.jawa-50.cz
Datum: 02. prosince 2011 21:16
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 aby to šlapalo lip a kdyš mam skoro celiho fichtla upravenyho tak tam aspon dam aj nakej dobrej vyfuk
Datum: 02. prosince 2011 21:15
 jo a v cem by ti to pomohlo?
Datum: 02. prosince 2011 21:10
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a co tam dát nakej ze 125 ? jestli sou naky takovi ? na 125
Datum: 02. prosince 2011 21:06
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 *kdyš mam
Datum: 02. prosince 2011 21:04
 nevim jak u 60ccm,kamarad to dal snad na prvni vybrus,a tah zadnej,mozna se zvysili tocky,ale spis placebo..Ten fuk chce jeste doladit a pohrat si s koncovou trubickou,driv tu byl navod,myslim ze se mela prodlouzit,ale kecal bych..
Datum: 02. prosince 2011 20:57
|



|